»» منوی اصلی

»» آرشیو ماهانه



اخبار مسابقات دبیرستان





»» مطلب ارسالی ازامیر حسین شاکریان
 
PS4 سونی با ضرر در بازار به فروش می رسد
 
 

    به گزارش دی‌جی‌تایمز،شرکت سونی مدل های مختلفی از کنسول بازی PlayStation 3 را به بازار ارائه داد اما هر کدام فروش قابل قبولی نداشتند. به همین خاطر این شرکت ژاپنی با کنسول جدید خود PlayStation 4، طراحی ویژه ای را انتخاب کرده تا همراه با قیمت نهایی مناسب، توجه کاربران را کاملا جلب محصول خود کند. طبق اعلام مرکز تحقیقاتی IHS سونی هر واحد کنسول فعلی، برای سونی 381 دلار هزینه دارد. و با توجه به هزینه های دیگر فروش و تبلیغات قیمت 399 دلاری هر دستگاه برای سونی ضرر به حساب می آید. اما کارشناسان بر این باورند که هزینه پایین مواد اولیه به کار رفته باعث خواهد شد تا این شرکت الکترونیکی در دراز مدت روی سخت‌افزار به کار رفته سود کسب کند.

 
Xbox One از مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رنج می‌برد
 



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر، بازی کامپیوتری، ،

:: نوشته شده در 4 آذر 1392

| +

ادامه مطلب


»» عجب !!!! از امیر حسین شاکریان
سونی به مایکروسافت تبریک گفت

 

    امروز، کنسول نسل بعد مایکروسافت عرضه شد تا رقابت کنسول ها در نسل جدید، رنگی نو به خود گیرد. در همین راستا، یوشیدا و Adam Boyes از سونی به مایکروسافت بابت عرضه‌ی Xbox One تبریک گفتند. یوشیدا در این رابطه گفت : " عرضه جهانی XboxOne را تبریک می‌گم. "

 
Adam Boyes نیز گفت : " هی بچه‌ها، [ اشاره به مایکرسافت ] عرضه‌ی کنسولتان را تبریک می‌گم، تو E3 میبینمتون ! "
 
شایان ذکر است، در هفته‌ی گذشته نیز، مایکروسافت به خاطر عرضه ی PS4 به سونی تبربک گفت



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر، بازی کامپیوتری، ،

:: نوشته شده در 1 آذر 1392

| +


»» مطلب ارسالی از امیر حسین شاکریان
مایکروسافت : تمرکز اصلیتان را روی بازی کردن بذارید
 

    در چند وقت گذشته، اعتراضات بسيار زيادی نسبت به مايکروسافت در ارتباط پايين بودن رزوليشن برخی عناوين Xbox One نسبت به کنسول رقيب - مانند : Battlefield يا Call of Duty Ghosts - روانه شد. حال، فيل اسپنسر، معاون رئيس استدیوهای مايکروسافت، در بيانيه ای نسبت به اين موضوع واکنش نشان داد. براساس گفته ی وی، بازيبازان بايد تمرکز اصليشان، تجربه کردن عناوين باشد. وی در اين رابطه گفت : " قبل از هر گونه تصميم گيری، برويد بازی ها را انجام داده و درباره ی چيزی که ميبينيد به ما بگيد. در حال حاضر، گيمران، بازي های Xbox One را انجام نداده اند. آن ها نمی توانند به نزديک ترين فروشگاه محلی خود رفته و بازي های کنسول نسل بعد ما را تجربه کنند. پس اين گونه اظهار نظرات در ارتباط رزوليشن و مشخصات کنسول، طبيعی است. البته من انتقادی به اين گونه افراد ندارم اما در پايان، ما بازی ها را انجام می دهيم نه رزوليشن آن را . "
 
برای اطلاعات بیشتر، بهتر است بدانید که عناوین Battlefield 4 و Call of Duty Ghosts با کیفیت های 900P و 1080P در PS4 اجرا می شوند در صورتی که شاهد کیفیت 720P آنان در Xbox One هستیم.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر، بازی کامپیوتری، ،

:: نوشته شده در 1 آذر 1392

| +


»» مطلب ارسالی ازامیر حسین شاکریان
بهترین بازی‌ها به Xbox One تعلق دارد!!!
 
 
    امروز، صنعت گیم موفق شد تا طعم عرضه شدن کنسول نسل بعد سونی را بچشد. در هفته ی آینده نیز، Xbox One در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. حال، براساس گفته ی مایکروسافت، طرافداران برای تجربه‌ی بهترین بازی‌ها باید Xbox One را انتخاب کنند. این شرکت در توییتر خود گفت : " خواهان به کنترل درآوردن یک تایتان [ اشاره به Titanfall ]، سپاهی رومی [ اشاره به Ryse: Son of Rome ] یا اره برقی [ اشاره به Dead Rising 3 ] هستید ؟ Xbox One می تواند نیازهای شما را برآورده کند. این کنسول بهترین بازی‌ها را دارد. "
 
 
PS4 سریعترین فروش در تاریخ کنسول‌ها را برای خود رقم زد!

    همان طور که می دانید، کنسول نسل بعد سونی در جمعه ی هفته ی گذشته عرض گردید و موفق شد تا بیش از 1 میلیون دستگاه در 24 ساعت اولیه ی عرضه خود به دست آورد. حال، براساس اطلاعات به دست آمده، PS4 سریعترین فروش را در بین کنسول‌های تمام دوران داشته است. این کنسول با فروش خوب خود، توانست Sega Dreamcast، که سردمدار این مقام بود، را کنار زند. نکته ی قابل توجه این است که کنسول تاکنون تنها در آمریکای شمالی عرضه گردیده است. سونی امیدوار است، PS4 تا 11 اسفند، به فروش 5 میلیونی برسد.

 



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر، بازی کامپیوتری، ،
:: برچسب‌ها: بازی کامپیوتر,

:: نوشته شده در 29 آبان 1392

| +


»» Angry Birds Star Wars 2 برای PC از سینا سوارانیi

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 برای PC

 

Angry Birds Star Wars 2 نسخه جدید بازی انگری بردز استار وارز برای کامپیوتر می باشد. این بازی Angry Birds در سبک استراتژیک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Rovio Entertainment ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر و سیستم عامل اندروید و IOS عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های پرندگان خشمگین آشنا هستید بازی که تاکنون به جز این نسخه شش نسخه از آن منتشر شده است. پس از این که سازندگان بازی نسخه اول Angry Birds Star Wars را بر اساس سری فیلم های معروف و محبوب جنگ ستارگان ساختند و در دل گیمرها جا گرفت تصمیم گرفتند نسخه دوم بازی Angry Birds Star Wars 2 منتشر کنند.

 

در بازی Angry Birds Star Wars 2 یکی ازمهمترین تغییرات که Rovio انجام داده است این است که شما علاوه بر این که میتوانید از شخصیت های معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader استفاده کنید,  میتوانید برای اولین باز خوک ها را هم انتخاب کنید و با آن ها به جنگ با پرندگان خشمگین بپردازید. در بازی Angry Birds Star Wars 2 بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود ها، کامپیوتر، بازی کامپیوتری، ،
:: برچسب‌ها: دانلودها,

:: نوشته شده در 10 آبان 1392

| +

ادامه مطلب


صفحه قبل 1 صفحه بعد
»» لوگو

»» سرپرست نویسندگان


»» جستجو

»» امکانات دیگر



weblog themes edited by Sajad Amrollahi nia