»» منوی اصلی

»» آرشیو ماهانه



اخبار مسابقات دبیرستان





»» درباره ی تئاتر ، سرود ، وبلاگ نویسی ...

سلام . توی کلاس هاتون برگه هایی نصب شده برای ثبت نام در گروه های تئاتر ، سرود و یا شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی که اینجا توضیحاتی درباره اونها دادم که میتونید بخونید :

در مورد گروه سرود و تئاتر ، اگه سال دومی باشید حتما میدونید که پارسال این گروه ها وجود نداشتند اما امسال همونطور که قول داده بودم ، تشکیل این گروه ها تو شورای دانش آموزی مطرح و تصویب شد . احتمالا به خاطر اینکه تعداد ثبت نام کننده ها بیشتر از نیاز میشه ، مجبور میشیم با گرفتن یه تست کوچیک بعضی ها رو انتخاب کنیم . البته انتخاب نشدن بعضی های دیگه اصلا به این معنی نیست که توی اون بخش خوب نبودن ، بلکه فقط این معنی رو داره که به درد نقش مورد نظر ما نمیخورن . نمایشنامه تئاتر و سرود اجرایی گروه سرود انتخاب شده ولی ممکنه تغییر پیدا کنه . در ضمن باید این تئاتر و سرود برای جشن دهه فجر مدرسه کارهاشون رو ارائه بدند .

اما در مورد مسابقه وبلاگ ... خیلی سادست ، کسانی که وبلاگ داشتن ، دارند و حتی نداشتن و ندارند ! (چی گفتم !) خلاصه همه ... میتونن تو این مسابقه شرکت کنند . موضوع این وبلاگ ها هم با نظر آقای مزجی قراره در مورد نماز باشه که البته قابل تغییره و میتونید موضوعات پیشنهادیتون رو به من بگید . داوری این مسابقه هم توسط من و آقای مزجی صورت میگیره . (رفیقا زیادی خوشحال نشن !) نحوه امتیاز دهی هم به صورت زیر هستش :

قالب و تم وبلاگ : 10 امتیاز
مطالب مناسب و کافی : 10 امتیاز
ویرایش مناسب : 5 امتیاز
استفاده کافی از کدهای جاوا : 5 امتیاز
لودینگ سریع : 5 امتیاز

همین ... !

×× در ضمن این گروه ها همگی وابسته به شورای دانش آموزی هستن . کمیته مسابقات و گروه های دانش آموزی .

یا علی

سجاد امراللهی نیا



:: موضوعات مرتبط: شورای دانش آموزی، مسابقات، ،

:: نوشته شده در دو شنبه 11 آذر 1387

| +


صفحه قبل 1 صفحه بعد
»» لوگو

»» سرپرست نویسندگان


»» جستجو

»» امکانات دیگر



weblog themes edited by Sajad Amrollahi nia